...
.
...

fredag 27 november 2015

YO!

Vet ni att jag en gång rappat i en kyrka? Det var inge bra, kan jag avslöja. Men ingen annan i (gospel)kören ville ta på sig uppdraget, vilket irriterade mig så mycket att jag sa att jag kunde göra det. Fattar fortfarande inte varför? Hade aldrig gjort det idag! Haha. 


Typ såhär såg jag ut då (fem-sex år sen). Jäklar vad snygg!! Tänk om jag fattat det då...


Hur som helst. Har inte bloggen varit lite rörig det sista? Hela TVÅ uteblivna inlägg också. Men I'll make it up to you, I promise! Till att börja med kommer en extra vlog imorrn som jag tror att ni kommer gilla...lite suprise-vibe på den..! Hihii.




Idag vaknade jag jättesent så solen har redan börjat gå ner?? Måste skynda mig ut till kaninerna medan Stella (kolsvart) fortfarande syns och jag eventuellt kan squeeza lite D-vitamin ur "solen" ändå. 

Hörs mer imorrn! Det blir kul! ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar