...
.
...

måndag 7 september 2015

Saker jag inte vet


* Vem Grodan Boll är? Absolut ingen aning?? Utgår från att det är en groda, men mer vet jag inte.

Bildkälla


* Hur man får smileys i ordinarie tangentbordet på Samsung. Kan ju inte vara omöjligt? Stör mig supermycket också.

Bildkälla

* Vad Greys Anatomy handlar om. Sjukhuspersonal? Aldrig sett ett avsnitt. Ingen aning om storyn.

Bildkälla


* Hur ägglossningen funkar exakt? Man kan ju tycka att det vore en extremt relevant information för mig. Men tydligen inte.

Bildkälla


* Om Antonio Banderas är en B-skådis eller inte? Kan vara förblindad av min tonårskärlek till hans karaktär Zorro.

Bildkälla


* Hur mycket tvättmedel man ska använda? Har inte den blekaste (hah) aning om hur man tar reda på trycket i tvättmaskinen eller hur många kilo apparaten klarar av? Tar en skön hög bara. Kan någon förklara? Vill ju inte paja miljön osv.

Bildkälla

Och mycket, mycket mer. 
Men vet endel saker också. No worries.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar