...
.
...

torsdag 20 augusti 2015

Heartbroken

Det syns kanske inte på bilden (längst ner alltså, lika bra för ser rätt creepy ut), men svullnare ögon får man leta efter. Igår blev jag nämligen akut tvungen att låta avliva Nelson. Och jag kan nog inte riktigt förklara varför det knäckte mig så fullständigt, men ni får ta mig på orden när jag säger att det gjorde fysiskt ont i hjärtat. Jag orkar inte hålla på och moralisera över hur det kommer bli bra och hur fint vi hade det. Jag vet att det är sant, så ingen har väl behov för det liksom. Ville bara uppdatera er lite. Och hörrni, vi skiter i vlogen. Den kommer kanske sen nån gång men pallar inte riktigt just nu. Försöker fylla hjärtat med mina två andra sniffande djur lite så länge. Hoppas ni får en fin dag. ♡



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar