...
.
...

fredag 26 juni 2015

10 saker ni kanske inte vet om mig


1. Att jag har fått foton publicerade i Make up Store Magazine.

2. Att jag ett tag allvarligt funderade på om jag skulle bli bilmekaniker.

Ingen husmora här inte.

3. Att jag hållit i en fågelspindel.

4. Att jag gått i terapi ett flertal gånger (bla för spindelfobi).

5. Att jag en gång sprungit runt på en camping i Frankrike, mitt i natten, letandes efter
 en italienare som kysst mig på kinden kvällen innan. Hittade honom ej. Haha.


Här har ni honom, haha..! Fin faktiskt. Lagom diskret bild va? (Jag har inget med bilden att göra.)

6. Att blogga är något av det absolut roligaste jag vet.

7. Att jag en gång, av en otroligt flummig lärare, fick höra att jag var "skivkontrakts-
 material" och att han var ledsen att han inte hade en deal just nu. Oerhört märkligt.

8. Att den här bilden väldigt länge var det roligaste jag någonsin sett.


Bildkälla

9. Att jag i september bloggat i sex år, mer eller mindre regelbundet (lite uppehåll i år som ni ser i arkivet).

10. Att jag blev framröstad till Lucia i min gymnasieskola. ?? Jag var den enda som inte ville.
Det var helt absurdt. Det var misslyckat på så många sätt, hahah. Mer om det en annan gång..!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar