...
.
...

tisdag 17 februari 2015

Eeeeey!

Som jag har längtat efter att blogga de senaste dagarna (två, insåg jag att det var bara, oh well). Men det hjälpte inte uppdateringen nämnvärt eftersom jag dels hade besök och dels var astrött. Like as if you care. Hur som helst. Mitt besök tog taxin imorse (oj, vad det lät som ett hookup) och jag är återigen allena. (Med kvarlevorna av de 3 kg svenska godis personen ifråga hade med sig hit.) Planerandes! Vi ska ha tour de chambre med klassen på lördag och alla ska ha varsitt tema. Jag kan inte avslöja mitt än, även om en och annan skulle kunna gissa utan att behöva fundera sig blå, men jag kan säga att jag både skapat spellista och googlat spritsorter so far. Hoppas vid (?) Gud att ingen annan snor mitt tema och att folk hinner hit för jag har en väldigt trevlig vision..! I'll let you know more after the very event.

Hoppas du haft en bra helg? Och måndag? Typ som Hanapee (så. sjukt. bra).

Bildkälla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar